понеделник, 22 октомври 2012 г.

С цвят на кръв

Не е любимият ми стил, но  имам дъщеря на 11г , която вече се увлича от готик , затова реши да направя този книгоразделител за нея.
Ще го включа в  хобипредизвикателството на (KalySto) .

 Използвах за основа етикетът на известна марка дрехи, на който беше скелета, а останалото е мое творение. Опитах се да пресъздам ефекта и цвета на кръвта, като завършек. Не знам дали съм се справила, защото пак повтарям , не съм експерт точно в тази област, но тя съвсем искрено му се възхити, а това ми стига.


  

4 коментара:

  1. Еееее...да!!! Напълно съм съгласна с Диди!:))) Страхотно е -изпипано и страшно оригинално!!!:))) Браво:)

    ОтговорИзтриване
  2. Важно е, че получателката на книгоразделителя се е зарадвала! Пожелавам и да прочете много книги!На мен много ми харесаха цветовете и общото тъмно-романтично усещане! Благодаря ти за интересното участие в Тъмното-тинеджърско-хоби предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  3. Супер тинейджърско цветово съчетание и интересна интерпретация на предизвикателството..
    И аз се присъединявам към пожеланията за много прочетени книги, защото..в днешно време да си тинейджър не е лесна работа :) Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство 23- "Тъмна и/или тинейджърска" картичка, зададено от KalySto.

    ОтговорИзтриване