сряда, 7 ноември 2012 г.

Носталгично

Това е любимият ми стил при бижутата- романтично, с привкус на отминалото време, сякаш имат някаква история.

Тези направих в цветовата гама , зададена в предизвикателството на Двете елши за ноември, в този студен месец , можем да носим нещо, което сякаш носи топлината на историята.


 


И за да бъде наистина романтично, а  и "вярно с оригинала" на  отминалото време, всички дантели , които съм използвала за обиците, диадемата и медальона са саморъчно изплетени.

 

Обиците са направени с техниката декупаж и умишлено напукани, те са ми любими. 

 Диадемата е в стила steampunk или поне се надявам да е така, защото е първият ми опит в тази област.


6 коментара:

  1. Много, много красиви и нежни неща. Браво, успех.

    ОтговорИзтриване
  2. Този комплект изцяло носи духа на отминалото време! Всеки един от накитите има собствена старинна индивидуалност, но обиците са уникални :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много са красиви.Аз също ви пожелавам успех в предизвикателството !

    ОтговорИзтриване
  4. Учу! Разкошни бижута! Много добре си уловила духа на предизвикателството!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване
  5. Фантастичен комплект!
    Благодаря, че се включи в ноемврийското предизвикателство на Двете Елши!

    ОтговорИзтриване